Bugun...



Lastik-İş Kocaelispor'la iyi niyet zaptı imzaladı

Kocaelispor, 2026-2027 futbol sezonunu kapsayan iş birliği için Lastik-İş Sendikası ile bir araya geldi. Kulüpten yapılan resmi açıklamada, taraflar arasında iyi niyet zaptının imzalandığı duyuruldu

facebook-paylas
Tarih: 25-06-2026 18:45

Lastik-İş Kocaelispor'la iyi niyet zaptı imzaladı

Kulübün kamuoyu ile paylaştığı açıklama şu şekilde:Kulübümüz ile Lastik-İş Sendikası arasında 2026-2027 futbol sezonunda geçerli olmak üzere muhtelif konuları kapsayan iyi niyet zaptı imzalanmıştır. Uzun zamandır olduğu gibi bu sezon da kulübümüzün yanında yer alıp destek sağlayan başta Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Sayın Alaattin Sarı olmak üzere Lastik-İş Sendikası Yönetim Kuruluna teşekkürlerimizi sunarız.







Etiketler :

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YÖNETİM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
Henüz anket oluşturulmamış.
HABER ARA
YUKARI YUKARI