|
Tweet |
Kulübün kamuoyu ile paylaştığı açıklama şu şekilde:Kulübümüz ile Lastik-İş Sendikası arasında 2026-2027 futbol sezonunda geçerli olmak üzere muhtelif konuları kapsayan iyi niyet zaptı imzalanmıştır. Uzun zamandır olduğu gibi bu sezon da kulübümüzün yanında yer alıp destek sağlayan başta Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Sayın Alaattin Sarı olmak üzere Lastik-İş Sendikası Yönetim Kuruluna teşekkürlerimizi sunarız.