|
Tweet |
Futbol okulu antrenörlerinden Bilal Bayhan da görevinden ayrıldığını duyurdu. Bayhan paylaştığı veda yazısında Aydın Günaydın’a ve birlikte çalıştıkları tüm antrenörlere teşekkür etti. Kocaelispor altyapısında yaşanan görev değişiklikleri ve ayrılıkların ardından, kulübün altyapı organizasyonunda önümüzdeki günlerde yeni gelişmeler yaşanması bekleniyor.